Wednesday, May 21

μια ματιά στην κάποτε .... καλή Eurovision


4 comments:

... said...

Κάποτε στη Eurovision πηγαίνανε τραγουδιστές, και όλοι οι κριτές ήταν σχετικοί με τον χώρο της μουσικής..
Σήμερα ψηφίζει με sms ο κάθε άσχετος με κριτήριο πόσο μπούτι ή βυζί έβγαλε η καθεμιά...
Έτσι λοιπόν, άνοιξε ο δρόμος σε όλες τις βυζιτούδες να γίνουν τραγουδίστριες...
Προσωπικά θυμώνω μόνο για τον λόγο ότι σε όλο αυτό το αίσχος, συνεισφέρω άθελά μου οικονομικά

Sally Finkenstein said...

Xε!
Κοίτα τώρα ποιό μου αρέσει εμένα:

http://www.youtube.com/watch?v=ZoJqO1bzrCg

Eχει και 70's στύλ και πολύ χιούμορ!

Kαλησπέρες!

dumbdog said...

...kermit
καλώς ή κακώς η eurovision αντικατοπτρίζει την εποχή μας,έστω στυλιστικά.
παρ'όλη την επίθεση που δέχεται-χωρίς λόγο, θεωρώ ότι είναι από τα πιο αθώα μαζικά θεάματα.Εδώ, ούτε στημένα παιχνίδια υπάρχουν όπως στο ποδόσφαιρο αλλά ούτε και ντοπαρισμένοι αθλητές τους οποίους την μια μέρα τους κάνουμε εθνικούς ήρωες και την επομένη τους χαντακώνουμε
επομένως, αφήστε το καλομοιράκη στην ησυχία του.....

dumbdog said...

....sally
πλάκα πλάκα και εμένα μου άρεσε αυτό το τραγούδι από την αρχή που το άκουσα...έχει κάτι σε σχέση με τα υπόλοιπα
στα 70's όχι οτι όλα τα τραγούδια ήταν αμάν και τα κορυφαία αλλά αυτά που ξεχώρισαν είχαν έμπνευση
φιλιά...